Kast in de krijtverf

In de winkel probeer ik regelmatig het één en ander uit. Zo kan ik producten testen en kijken of het wat wordt. Ook aan klanten kan ik op deze manier uitleggen hoe producten in praktijk uitpakken. Voor deze kast heb ik de hobby krijtverf gebruikt waar ik normaal ook mee werk met de workshops. Dat gaat prima. De verf houdt zich goed, droogt lekker snel en laat zich makkelijk verwerken. De kast is 1 keer geverfd (hier en daar nog wat bij gewerkt om dat ik wat vergeten was) en daarna in de was gezet. Door de kast in de was te zetten is de verflaag beter bestand tegen krassen en afneembaar met een vochtige doek. Ook de kleur wordt wat warmer, niet zo afgevlakt. Voordat ik de kast in de was heb gezet, heb ik er nog een ‘wazig’ sjabloon op gezet in een lichtere grijstint waarmee ik ook de binnenkant heb geverfd.

Een gedachte over “Kast in de krijtverf

Plaats een reactie